Технический раздел > Вопросы по тюнингу

Доработка впуска и выпуска (фото)

(1/11) > >>

G_D:
Решил выложить для общего образования, нашел в дебрях интернета. Так уж сильно не пинайте. *DRINK*

G_D:
далше

G_D:
Вот результаты испытания;
On The Dyno
We used the Dynojet 248C dyno at Brother's Performance in Corona, California, for our horsepower figures. We made a total of six runs: two stock, two with just the intake, and two with the intake and exhaust. Check out the numbers and give Injen a call to get more power out of your Element. Stock numbers revealed we were sporting 126.4 hp max with 128.9 lb-ft of torque. With the Injen intake, we upped the output to 127.2 hp and 138.2 lb-ft: a full 10 lb-ft improvement! Intake and exhaust, the dyno showed a max of 130.0 hp and 140.3 lb-ft of torque. The figures were on a completely reset ECU without any training time, so we're certain, given some miles, the numbers will increase even more. The total torque increase was almost 12 lb-ft.

всю информацию стырил вот от сюда;http://www.truckinweb.com/tech/engine/0510tr_honda_element_intake_and_exhaust/index.html

Gudou:
а коротко и по русски можно?

G_D:

--- Цитата: Apsny от 24 Марта 2008, 12:54:50 ---а коротко и по русски можно?

--- Конец цитаты ---
Я переводил в Googie, вроде как увеличили на 10 лошадок и подняли крутящий момент.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

Перейти к полной версии